좋아하는 음악

[스크랩] 사랑의서약Pledging My Love - Emmylou Harris

하동댁 2018. 8. 11. 18:49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pledging My Love - Emmylou Harris
사랑의서약


Forever, my darlin'
My love will be true
Always and forever
I'll love just you

Just promise, darlin'
you love in return
May this fire in my soul dear
Forever burn

My Heart's at your command dear
To keep love and to hold
Making you happy is my desire
Keeping you in my goal

My Heart's at your command dear
to keep love and to hold
making you happy is my desire
keeping you in my goal

I'll forever love you
The rest of my day's
I'll never part from you
And your loving ways

just promise me darlin'
Your love in return
My this fire in my soul dear
Forever burn



나의 사랑하는 그대, 내 사랑은
영원히 변치않을 진실이라오
언제나 영원히 나는
당신만을 사랑하리이다

약속해  주세요,사랑하는 그대여,
내사랑에 대한 답으로
그 사랑이 내 영혼속에서
불타올라 영원히 탈 것이예요

나의 심장은 그대의 명령을 받아
사랑을 고이 간직하고 당신을 안으리이다.
당신의 행복이 곧 나의 소망이요
당신을 간직하고자 함이 곧 나의 목표이라오

나의 심장은 그대의 명령을 받아
사랑을 고이 간직하고 당신을 안으리이다.
당신의 행복이 곧 나의 소망이요
당신을 간직하고자 함이 곧 나의 목표이라오

당신을 영원히 사랑하겠어요
나의 남은 모든 나날들을
당신 곁을 결코 떠나지 않겠어요
그리고 당신을 행복하게 만들겠어요

사랑하는 그대 내 사랑에 대한 답으로
당신의 사랑을 약속해주오
그 사랑이 내 영혼속에서
영원히 불타오르리라


Pledging My Love / Emmylou Harris

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pledging my love--Emmylou Harris

SUN.39.APRIL.2017 POSTING 정효(JACE)

Pledging My Love / Emmylou Harris

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


출처 : **언제나 스마일**
글쓴이 : 언제나 스마일 원글보기
메모 :